HR-services

 

Zou het niet handig zijn om op één plek om al je personeelszaken te regelen? Dat kan, bij New Vision. Wij gebruiken daarvoor de tool Loket.nl, die alle HR-zaken samenbrengt in één online portal.

 

Samen de administratie voeren

Bij New Vision maken we gebruik van Loket.nl, een flexibel HR-systeem. In dat systeem bepaal jij zelf wie welke administratieve taken uitvoert. Van je accountant tot managers tot werknemers. Zo voer je samen de administratie en heeft iedereen toegang tot het onderdeel dat zij beheren. Daardoor is ‘cijfers opvragen bij de administratieafdeling’ niet meer  nodig. Die bekijk je snel via de online omgeving, ingericht door New Vision.

Managementinformatie

Alle belangrijke management- en stuurinformatie die je nodig hebt rondom je personeel kun je eenvoudig benaderen. New Vision zorgt ervoor dat jij toegang hebt tot deze gegevens in het juiste format. Denk bijvoorbeeld aan downloads in een format dat geïmporteerd kan worden in een ander systeem, of aan grafieken en jaaroverzichten voor presentaties voor aandeelhouders.

Al je mensen een eigen online omgeving

Met de HR-services van New Vision is administreren ook makkelijk voor je personeel. Iedereen krijgt een eigen account, met daarin alle informatie over hun werk. Via hun persoonlijke omgeving dienen jouw mensen hun declaraties in, net als aanvragen voor vakantie- en verlofdagen. Ook de documenten voor de belastingdienst, zoals loonstroken en jaaroverzichten downloaden ze zelf.

Geïntegreerde loonadministratie

Loket.nl bevat ook modules voor loonadministratie. Die maakt het leven van de HR-afdeling een stuk makkelijker. De software scant gegenereerde loonstroken automatisch op fouten en afdelingshoofden keuren zelf de vakantie van hun personeel goed.

Dossiervorming en juridische documenten

Naast onze online omgeving hebben we specialisten in dienst die je helpen met de dossiervorming voor je mensen. Zij geven advies bij het inrichten van je personeelsdossiers, zodat deze voldoen aan de minimale wettelijke vereisten. Zij helpen ook bij het opstellen en beoordelen van contracten of andere documenten die vallen onder het arbeidsrecht.

Digitale personeelsdossiers

Als onderdeel van onze HR-services, ondersteunen wij ook bij het inrichten van jouw personeelsdossiers, zodat deze voldoen aan de minimale wettelijke vereisten. Je hoeft je alleen nog bezig te houden met het verzamelen van de gegevens. En ook dat kan allemaal digitaal binnen onze HR-omgeving.

Je kunt New Vision ook vragen om een opzet  van een migratieplan voor jouw onderneming van de huidige papieren omgeving naar een moderne, digitale informatievoorziening voor jouw personeel. Denk hierbij ook aan een optimaal gebruik van het werknemersloket op de app, tablet of pc, door bijvoorbeeld het toevoegen van nieuwsberichten e.d.

Wil je een efficiëntere personeelsadministratie?

We zijn benieuwd welke verschillende systemen wij voor je gaan bundelen in één HR-powerhouse! Maak een afspraak met één van onze partners en ontdek de voordelen van New Vision.

Stuur ons een bericht via ons contactformulier.